De beslissing eerder dit jaar van DOCK 3 om het roer om te gooien en zich meer en meer toe te spitsen op B2B-events heeft de Antwerpse evenementenlocatie duidelijk geen windeieren gelegd. De afgelopen maanden vonden heel wat gerenommeerde bedrijven de weg naar het multifunctionele gebouw van DOCK 3 en ook de komende maanden staan heel wat events op de planning.
In juni 2015 nam DOCK 3 de beslissing om zich meer te gaan richten op B2B-evenementen. De eventlocatie aan de Antwerpse ring trok proactief de markt op en wist ondertussen al heel wat bedrijven warm te maken om een kick-offmeeting, een presentatie, meeting of personeelsfeest in de gebouwen van DOCK 3 te organiseren. Onder meer het Havenbedrijf Antwerpen, Konica, water-link en Covestro (voorheen beter bekend als Bayer) prijken ondertussen op de referentielijst. Ook Belgium’ Best, een driedaagse meeting waarop alle grote reclamebureaus aanwezig zijn, koos voor DOCK 3 om haar afsluitende Networking After Dark afterparty te organiseren.
De succesvolle heroriëntatie krijgt al meteen een positief vervolg in 2016, want ook de komende maanden staat er heel wat te gebeuren in DOCK 3. Rederij MSC plant er een groot personeelsfeest en zowel USG People, Goodyear als BNP Paribas houden er een kick-offmeeting. ERGO verzekeringen plant een tweetal events in DOCK 3 en ook Agfa Healtcare kiest voor de centraal gelegen locatie aan de op- en afrit van de Antwerpse ring. Overigens spelen niet alleen de uitstekende organisatie en de diverse multifunctionele ruimten een rol bij de beslissing om voor DOCK 3 te kiezen. Ook de ruime én gratis parkeergelegenheid doet een mooie duit in het zakje.