E-mail contact@dock3.be Phone +32 3 295 54 65 Facebook Facebook Facebook
Offerte
Offerte E-mail Phone

Sfeervolle en moduleerbare feestzalen

Feestzaal Antwerpen

Een veelzijdige locatie met diverse sfeervolle en moduleerbare feestzalen; de perfecte locatie voor uw volgende evenement. Door de centrale ligging in De Kaai zorgt er voor dat de locatie perfect te bereiken is voor personeel, zakenrelaties of andere genodigden. De 15 jaar ervaring in het organiseren van uiteenlopende evenementen, maakt het mogelijk dat DOCK 3 u de juiste en gewenste ondersteuning kan bieden om van uw evenement een groot succes te maken.

Offerte aanvragen Brochure downloaden

DOCK 3 biedt:

Flexibele, moduleerbare en sfeervolle feestzalen voor diverse gelegenheden. De door u gewenste setting kan gecreëerd worden in de feestzaal, zodat deze perfect aansluit bij uw genodigden, thema of evenement. Een ervaren en enthousiast team neemt u graag alle zorgen uit handen. Wij bieden u volledige ondersteuning, zowel met de catering, bar, techniek en geluid als met het samenstellen van een gepast programma. Geniet optimaal van uw feest of evenement en laat ons u alle zorgen uit handen nemen.

  • Gewenste stijl, setting & combinatie ruimtes
  • Ondersteuning evenementorganisatie & uitvoering
  • Diverse cateringmogelijkheden
  • 5 unieke en flexibele ruimtes
  • Nieuwste technologie
  • Gratis parkeergelegenheid en nabijgelegen openbaar vervoer

Verschillende zalen

Main Room

De Main Room op het gelijkvloers, onze grootste zaal, biedt ongekende mogelijkheden en aparte sferen door al zijn niveauverschillen. Door het modulaire concept kunnen we events aanbieden die voldoen aan al uw wensen.

  • Receptie: 90 – 900
  • Walking diner: 90 – 700
  • Seated diner: 250
  • Theater: 300
Bekijk virtual tour

Verschillende zalen

Fusia

Uw gasten tot rust laten komen in een gezellige, oosterse sfeer? De Fusia is een zaaltje dat verbonden is met de Main Room en daardoor ideaal te gebruiken als lounge.

  • Receptie: 150
  • Walking diner: 100
  • Theater: 60
Bekijk virtual tour

Verschillende zalen

Aura

Na een totale make over, nieuwe decoratie en stijlvolle verlichting is de zaal Aura weer helemaal eventklaar! De luxueuze, rustige sfeer die de zaal nu uitstraalt is de perfecte omgeving voor een ontspannende avond met uw gasten. U kan deze apart huren of moduleren met één van de andere ruimtes.

  • Receptie: 250
  • Walking diner: 150
  • Theater: 60
Bekijk virtual tour

Verschillende zalen

+1

Download de +1 Brochure hier

Bekijk virtual tour

Verschillende zalen

Transit Zone

De Transit Zone kan voor verschillende doeleinden gebruikt worden. We hebben standaard 2 grote incheckbalies of we kunnen de balies verwijderen en dan kan deze ruimte gebruikt worden voor verschillende settings zoals: ontvangstruimte, uitbreiding van de Main Room, rode loper moment…

Bekijk virtual tour

De nieuwste technologie voor een spetterend feest

DOCK 3 biedt moduleerbare ruimtes waarmee de juiste setting gecreëerd kan worden. De nieuwste technologie zorgt voor een spetterend en geslaagd personeelsfeest.

Centrale ligging en zeer goed te bereiken

U vindt DOCK 3 centraal gelegen nabij Antwerpen. De locatie is zowel zeer goed te bereiken met de auto als met het openbaar vervoer. DOCK 3 biedt gratis parkeergelegenheid aan de deur.

Full service en volledige ontzorging

DOCK 3 is zeer ervaren in het plannen en organiseren van personeelsfeesten en neemt u dan ook graag alle zorgen uit handen.

Uw feest in een feestzaal in Antwerpen

Onze locatie in Antwerpen beschikt over meerdere feestzalen. Elke feestzaal kan voor veel gelegenheden gebruikt worden. Of het nu gaat om een bedrijfsfeest, personeelsfeest, productlancering of jubileum, bij DOCK 3 sluiten wij aan op de gewenste organisatie.

De in Antwerpen gelegen evenementenlocatie biedt feestzalen voor een brede variatie in partijgrootte. De capaciteit van de zalen verschilt tussen 60 en 900 personen. In deze locatie is het mogelijk om afzonderlijke zalen te huren, een combinatie te maken van verschillende zalen of om de gehele locatie af te huren. Onze locatie biedt een maximale capaciteit voor 1.250 personen. Bekijk onze variatie van feestzalen in Antwerpen: Main Room, Aura, Fusia en Transit Zone.

Catering tijdens uw evenement

Aansluitend op uw aangelegenheid stellen wij, samen met onze interne partner Eventus Catering, een walking dinner, seated dinner of fingerfood samen dat geserveerd wordt gedurende het evenement.

Event op maat in feestzaal Antwerpen

Sluit uw aangelegenheid niet aan op onze weergegeven mogelijk: personeelsfeesten, bedrijfsfeesten, diners, seminaries & presentaties, productlancering en modeshows? In dat geval is een event op maat iets voor u. Bij DOCK 3 kunt u terecht voor een unieke en dynamische feestzaal in Antwerpen. Moduleerbare ruimtes zorgen voor oneindig veel opstellingen en settings voor uw evenement op maat.

Evenementenlocatie met ervaring

Wij van DOCK 3 hebben een 15 jaar ervaring in de evenementenbranche. Er worden op deze locatie in Antwerpen jaarlijks meer dan 400 events georganiseerd in onze verschillende feestzalen.

Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden voor uw evenement? Neem dan contact op per telefoon, via de mail of ons contactformulier.

Wat anderen zeggen

vulpia

Cathérine Perard
Vulpia - HR Project Manager

DOCK 3 heeft een zeer sterk team, dat werkt als een hechte vriendengroep en een geoliede machine. Iedereen is supervriendelijk, van de event coördinator tot de chef kok, barmedewerkers,… Je voelt dat iedereen er met plezier aan het werken is, en dat is bevorderlijk voor de sfeer op zo een event.
aquafin

Nathalie Smagge
Aquafin - Marketing Manager

Ons personeelsfeest was een echt succes, professionele begeleiding, tot in de puntjes verzorgd! Ik ben fan.
euroports

Diana Schaaders
Euroports Belgium - Executive Assistant

De succesformule voor een geslaagd personeelsevent? Simpel … samenwerken met het enthousiaste team van DOCK 3! Dat deze ploeg veel ervaring in huis heeft, dat merk je meteen. Van het begin tot het einde loopt ‘alles op rolletjes’. Het team denkt steeds mee met de klant. Handig en vooral weinig zorgen tijdens de voorbereidingen van een personeelsevent!
msc

Anita Wendrickx
MSC BELGIUM NV - Marketing supervisor – Management assistant

Fantastische centraal gelegen locatie met meedenkende creatieve uitbater – biedt enorm veel mogelijkheden voor ieder evenement/gelegenheid – voorzien van de nieuwste technologieën – sfeervol interieur met uitmuntende service en bediening. Voor zowel ons personeelsfeest als seated/walking diner geven wij een topscore!
sigma

Nancy Grosemans
PPG Coatings / Sigma Coatings - Sales Support

De belofte op jullie website klopt! De gewenste stijl, setting & combinatie ruimtes, ondersteuning evenementorganisatie & uitvoering ism ons eventbureau Way 2 events was een professionele, flexibele aanpak. Door de multifunctionele ruimtes konden wij in een snel tempo de ruimte ombouwen van theater naar walking dinner!
bnp

Britt Van Mechelen
BNP Paribas Fortis NV - Regional Events & Communication Manager

Een ongedwongen sfeer, een super locatie, piekfijne bediening, … Ons event werd door Jimmy en zijn team tot in de kleinste details uitgewerkt. Een team dat met kennis van zaken er een geslaagd event van maakt. Niets is teveel voor hen! Kortom, DOCK 3 is “The place to be” als je een TOP event wil organiseren…
startpeople

Sonja Gilissen
STARTPEOPLE BV - Marketing Officer

Vanaf het eerste contact voel je dat er mee nagedacht wordt over uw project en tot op de laatste minuut wordt elk detail verzorgd en de nodige flexibiliteit aan de dag gelegd. Onze 400 medewerkers waren van de eerste tot de laatste laaiend enthousiast over de locatie, die meteen uitnodigt tot feesten en over de organisatie.
DOCK 3 review honda

Leen Goossens
HONDA Europe - Event & Sales coördinator

Wij hebben het geluk mogen hebben om samen met DOCK 3 al enkele events samen te kunnen doen! Een super team met stuk voor stuk bekwame mensen, ongelofelijk originele ideeën, en realisaties waar de mensen maanden later nog over praten! Wij twijfelen geen seconde om onze partner in te schakelen als we een event organiseren.