Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te vergemakkelijken.

Accepteer Lees verder
E-mail contact@dock3.be Phone +32 3 295 54 65 Facebook Facebook Facebook
Offerte
Offerte E-mail Phone

Één of meerdere zalen huren in Antwerpen op een gunstige locatie! DOCK 3 is een multifunctionele evenementenlocatie, met een centrale ligging nabij Antwerpen en uitstekend te bereiken voor uw genodigden. Met 15 jaar ervaring in de evenementenbranche en als host van meer dan 400 uiteenlopende events per jaar, is DOCK 3 de perfecte locatie voor uw volgende zakelijke evenement. Een betrouwbare partner die u alle zorgen uit handen neemt en uw evenement tot in de puntjes verzorgt. Capaciteit van 75 gasten tot een grootscheeps event met 1.250 bezoekers.

Voor elke gelegenheid de ideale locatie.

Main Room

De Main Room op het gelijkvloers, onze grootste zaal, biedt ongekende mogelijkheden en aparte sferen door al zijn niveauverschillen. Door het modulaire concept kunnen we events aanbieden die voldoen aan al uw wensen.

  • Receptie: 90 – 900
  • Walking diner: 90 – 700
  • Seated diner: 250
  • Theater: 300
Bekijk virtual tour

Salle Cinq

Onze splinternieuwe zaal, Salle Cinq, heeft een strakke “LOFT”-uitstraling en is geschikt voor al uw bedrijfsevenementen. Reserveer voor een walking diner, seated diner, presentaties, enz. Door onze up to date geluid en lichtinstallatie is het mogelijk om elke sfeer te creëren in Salle Cinq naar uw wensen.

  • Receptie: 150
  • Walking diner: 150
  • Seated diner: 100
  • Theater: 200
Bekijk virtual tour

Fusia

Uw gasten tot rust laten komen in een gezellige, oosterse sfeer? De Fusia is een zaaltje dat verbonden is met de Main Room en daardoor ideaal te gebruiken als lounge.

  • Receptie: 150
  • Walking diner: 100
  • Theater: 60
Bekijk virtual tour

Aura

Na een totale make over, nieuwe decoratie en stijlvolle verlichting is de zaal Aura weer helemaal eventklaar! De luxueuze, rustige sfeer die de zaal nu uitstraalt is de perfecte omgeving voor een ontspannende avond met uw gasten. U kan deze apart huren of moduleren met één van de andere ruimtes.

  • Receptie: 250
  • Walking diner: 150
  • Theater: 60
Bekijk virtual tour

Transit Zone

De Transit Zone kan voor verschillende doeleinden gebruikt worden. We hebben standaard 2 grote incheckbalies of we kunnen de balies verwijderen en dan kan deze ruimte gebruikt worden voor verschillende settings zoals: ontvangstruimte, uitbreiding van de Main Room, rode loper moment…

Ideale locatie voor elk zakelijk evenement

DOCK 3 is behalve de meest ideale locatie voor elk zakelijk evenement, ook de gastheer met een duidelijke meerwaarde. Met een professionele uitvoering van uw wensen is het mogelijk om elk idee om te zetten in een succesvol evenement. Met de ervaring in het organiseren van ruim 400 geslaagde evenementen is DOCK 3 de juiste partner voor een vlekkeloze organisatie van uw evenement of zakelijke bijeenkomst.

De ervaring in de organisatie van evenementen stelt ons in staat om ook uw evenement geheel conform uw wensen uit te voeren. Of het nu gaat om een evenement voor uw relaties, het vieren van een productlancering of een ontspannende manier om aan personeelsfeesten te doen, DOCK 3 kan de zorg voor uw evenement volledig uit handen nemen zodat u uw handen vrij heeft. Ontzorgen op niveau dus. In overleg met u geven we een volledige invulling aan uw wensen. Dit geldt zowel voor de aankleding van de gewenste ruimte, alsmede de catering gedurende het volledige evenement. Wilt u weten wat DOCK 3 voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan vandaag nog contact op voor een vrijblijvend gesprek en een concurrerend voorstel.

Contact opnemen

Wat anderen zeggen

vulpia

Cathérine Perard
Vulpia - HR Project Manager

DOCK 3 heeft een zeer sterk team, dat werkt als een hechte vriendengroep en een geoliede machine. Iedereen is supervriendelijk, van de event coördinator tot de chef kok, barmedewerkers,… Je voelt dat iedereen er met plezier aan het werken is, en dat is bevorderlijk voor de sfeer op zo een event.
aquafin

Nathalie Smagge
Aquafin - Marketing Manager

Ons personeelsfeest was een echt succes, professionele begeleiding, tot in de puntjes verzorgd! Ik ben fan.
euroports

Diana Schaaders
Euroports Belgium - Executive Assistant

De succesformule voor een geslaagd personeelsevent? Simpel … samenwerken met het enthousiaste team van DOCK 3! Dat deze ploeg veel ervaring in huis heeft, dat merk je meteen. Van het begin tot het einde loopt ‘alles op rolletjes’. Het team denkt steeds mee met de klant. Handig en vooral weinig zorgen tijdens de voorbereidingen van een personeelsevent!
msc

Anita Wendrickx
MSC BELGIUM NV - Marketing supervisor – Management assistant

Fantastische centraal gelegen locatie met meedenkende creatieve uitbater – biedt enorm veel mogelijkheden voor ieder evenement/gelegenheid – voorzien van de nieuwste technologieën – sfeervol interieur met uitmuntende service en bediening. Voor zowel ons personeelsfeest als seated/walking diner geven wij een topscore!
sigma

Nancy Grosemans
PPG Coatings / Sigma Coatings - Sales Support

De belofte op jullie website klopt! De gewenste stijl, setting & combinatie ruimtes, ondersteuning evenementorganisatie & uitvoering ism ons eventbureau Way 2 events was een professionele, flexibele aanpak. Door de multifunctionele ruimtes konden wij in een snel tempo de ruimte ombouwen van theater naar walking dinner!
bnp

Britt Van Mechelen
BNP Paribas Fortis NV - Regional Events & Communication Manager

Een ongedwongen sfeer, een super locatie, piekfijne bediening, … Ons event werd door Jimmy en zijn team tot in de kleinste details uitgewerkt. Een team dat met kennis van zaken er een geslaagd event van maakt. Niets is teveel voor hen! Kortom, DOCK 3 is “The place to be” als je een TOP event wil organiseren…
startpeople

Sonja Gilissen
STARTPEOPLE BV - Marketing Officer

Vanaf het eerste contact voel je dat er mee nagedacht wordt over uw project en tot op de laatste minuut wordt elk detail verzorgd en de nodige flexibiliteit aan de dag gelegd. Onze 400 medewerkers waren van de eerste tot de laatste laaiend enthousiast over de locatie, die meteen uitnodigt tot feesten en over de organisatie.