E-mail contact@dock3.be Phone +32 3 295 54 65 Facebook Facebook Facebook
Offerte
Offerte E-mail Phone

Evenenement op maat

Een unieke en dynamische evenementenhal in Antwerpen voor een uiteenlopende zakelijke evenementen op maat. Moduleerbare ruimtes zorgen voor oneindig veel opstellingen en settings voor uw evenement op maat. 15 jaar ervaring binnen de evenementenbranche heeft ervoor gezorgd dat DOCK 3 alle kennis in huis heeft om u te helpen een uniek op maat gemaakt evenement te organiseren.

Offerte aanvragen Brochure downloaden

DOCK 3 biedt:

Een gezellige en flexibele locatie voor uiteenlopende personeelsfeesten. Er kan een perfecte setting gecreëerd worden – met moduleerbare ruimtes – die perfect bij uw personeelsfeest en gezelschap past. Een betrokken team neemt u, zowel tijdens de voorbereiding als gedurende het feest, graag alle zorgen uit handen. Van de catering, bar, muziek tot aan het organiseren van workshops, wij staan graag voor u klaar. Zo kunt u optimaal genieten samen met uw personeel.

  • Gewenste stijl, setting & combinatie ruimtes
  • Wij denken echt met u mee
  • Alles in huis van techniek tot beveiliging
  • Unieke locatie met speelse ruimtes
  • Diverse cateringmogelijkheden
  • Gratis parkeergelegenheid en nabijgelegen openbaar vervoer

Verschillende zalen

Main Room

De Main Room op het gelijkvloers, onze grootste zaal, biedt ongekende mogelijkheden en aparte sferen door al zijn niveauverschillen. Door het modulaire concept kunnen we events aanbieden die voldoen aan al uw wensen.

  • Receptie: 90 – 900
  • Walking diner: 90 – 700
  • Seated diner: 250
  • Theater: 300
Bekijk virtual tour

Verschillende zalen

Fusia

Uw gasten tot rust laten komen in een gezellige, oosterse sfeer? De Fusia is een zaaltje dat verbonden is met de Main Room en daardoor ideaal te gebruiken als lounge.

  • Receptie: 150
  • Walking diner: 100
  • Theater: 60
Bekijk virtual tour

Verschillende zalen

Aura

Na een totale make over, nieuwe decoratie en stijlvolle verlichting is de zaal Aura weer helemaal eventklaar! De luxueuze, rustige sfeer die de zaal nu uitstraalt is de perfecte omgeving voor een ontspannende avond met uw gasten. U kan deze apart huren of moduleren met één van de andere ruimtes.

  • Receptie: 250
  • Walking diner: 150
  • Theater: 60
Bekijk virtual tour

Verschillende zalen

+1

Download de +1 Brochure hier

Bekijk virtual tour

Verschillende zalen

Transit Zone

De Transit Zone kan voor verschillende doeleinden gebruikt worden. We hebben standaard 2 grote incheckbalies of we kunnen de balies verwijderen en dan kan deze ruimte gebruikt worden voor verschillende settings zoals: ontvangstruimte, uitbreiding van de Main Room, rode loper moment…

Bekijk virtual tour

De nieuwste technologie voor een spetterend feest

DOCK 3 biedt moduleerbare ruimtes waarmee de juiste setting gecreëerd kan worden. De nieuwste technologie zorgt voor een spetterend en geslaagd personeelsfeest.

Centrale ligging en zeer goed te bereiken

U vindt DOCK 3 centraal gelegen nabij Antwerpen. De locatie is zowel zeer goed te bereiken met de auto als met het openbaar vervoer. DOCK 3 biedt gratis parkeergelegenheid aan de deur.

Full service en volledige ontzorging

DOCK 3 is zeer ervaren in het plannen en organiseren van personeelsfeesten en neemt u dan ook graag alle zorgen uit handen.

Wat anderen zeggen

vulpia

Cathérine Perard
Vulpia - HR Project Manager

DOCK 3 heeft een zeer sterk team, dat werkt als een hechte vriendengroep en een geoliede machine. Iedereen is supervriendelijk, van de event coördinator tot de chef kok, barmedewerkers,… Je voelt dat iedereen er met plezier aan het werken is, en dat is bevorderlijk voor de sfeer op zo een event.
aquafin

Nathalie Smagge
Aquafin - Marketing Manager

Ons personeelsfeest was een echt succes, professionele begeleiding, tot in de puntjes verzorgd! Ik ben fan.
euroports

Diana Schaaders
Euroports Belgium - Executive Assistant

De succesformule voor een geslaagd personeelsevent? Simpel … samenwerken met het enthousiaste team van DOCK 3! Dat deze ploeg veel ervaring in huis heeft, dat merk je meteen. Van het begin tot het einde loopt ‘alles op rolletjes’. Het team denkt steeds mee met de klant. Handig en vooral weinig zorgen tijdens de voorbereidingen van een personeelsevent!
msc

Anita Wendrickx
MSC BELGIUM NV - Marketing supervisor – Management assistant

Fantastische centraal gelegen locatie met meedenkende creatieve uitbater – biedt enorm veel mogelijkheden voor ieder evenement/gelegenheid – voorzien van de nieuwste technologieën – sfeervol interieur met uitmuntende service en bediening. Voor zowel ons personeelsfeest als seated/walking diner geven wij een topscore!
sigma

Nancy Grosemans
PPG Coatings / Sigma Coatings - Sales Support

De belofte op jullie website klopt! De gewenste stijl, setting & combinatie ruimtes, ondersteuning evenementorganisatie & uitvoering ism ons eventbureau Way 2 events was een professionele, flexibele aanpak. Door de multifunctionele ruimtes konden wij in een snel tempo de ruimte ombouwen van theater naar walking dinner!
bnp

Britt Van Mechelen
BNP Paribas Fortis NV - Regional Events & Communication Manager

Een ongedwongen sfeer, een super locatie, piekfijne bediening, … Ons event werd door Jimmy en zijn team tot in de kleinste details uitgewerkt. Een team dat met kennis van zaken er een geslaagd event van maakt. Niets is teveel voor hen! Kortom, DOCK 3 is “The place to be” als je een TOP event wil organiseren…
startpeople

Sonja Gilissen
STARTPEOPLE BV - Marketing Officer

Vanaf het eerste contact voel je dat er mee nagedacht wordt over uw project en tot op de laatste minuut wordt elk detail verzorgd en de nodige flexibiliteit aan de dag gelegd. Onze 400 medewerkers waren van de eerste tot de laatste laaiend enthousiast over de locatie, die meteen uitnodigt tot feesten en over de organisatie.
DOCK 3 review honda

Leen Goossens
HONDA Europe - Event & Sales coördinator

Wij hebben het geluk mogen hebben om samen met DOCK 3 al enkele events samen te kunnen doen! Een super team met stuk voor stuk bekwame mensen, ongelofelijk originele ideeën, en realisaties waar de mensen maanden later nog over praten! Wij twijfelen geen seconde om onze partner in te schakelen als we een event organiseren.