E-mail contact@dock3.be Phone +32 3 295 54 65 Facebook Facebook Facebook
Offerte
Offerte E-mail Phone
dock3-spie1

Spie Belgium

Thema: Personeelsfeest
Zaal: Main Room & Transit Zone
Aantal personen: 280

Een zittend diner hoeft niet altijd aan ronde tafels te zijn.

Bekijk deze case
dock3-ordina2

Ordina

Thema: Seminar
Zaal: Main Room, Aura, Fusia, Calle Cinq & Transit Zone
Aantal personen: 165

Ordina organiseert een succesvolle seminar in de multifunctionele locatie van DOCK 3.

Bekijk deze case
Dock3-Yuki1

Yuki

Thema: Personeelsfeest
Zaal: Main Room & Fusia
Aantal personen: 120

De groei van Yuki is dit jaar niet ongezien voorbij gegaan, om hun grote succes te vieren en personeel te bedanken, klopten ze aan bij DOCK 3. De partnerdag van Yuki begon bij een hartelijk ontvangst en verliep alleen maar in stijgende lijn.

Bekijk deze case
dock3-grandbazar4

Grand Bazar

Thema: Personeelsfeest
Zaal: Main Room & Transit Zone
Aantal personen: 200

Grand Bazar gaf een mooi personeelsfeest met een trendy walking dinner!

Bekijk deze case
Productvoorstelling

American Express in opdracht van Johnson & Johnson

Thema: Evenement
Zaal: Alle ruimtes

In samenwerking met American Express en Co-Mana organiseerden we de productlancering voor Johnson & Johnson op onze locatie.

Bekijk deze case
thema personeelsfeest

Private Event

Thema: Private Event
Zaal: Transit Zone, Main Room, Fusia & Aura
Aantal personen: 1250

Onlangs werden we gecontacteerd door een partij die een privé event wou organiseren voor maar liefst 1250 personen.

Bekijk deze case

Joico

Thema: Exclusief kappers event
Zaal: Transit zone, Main Room, Fusia en Aura
Aantal gasten: 200

Joico koos dit jaar om hun exclusieve kappers event te laten doorgaan op onze locatie DOCK 3.

Bekijk deze case
bedrijfsfeest laten organiseren

ABN AMRO

Thema: Personeelsfeest
Zaal: Transit Zone, Main Room
Aantal gasten: 200

ABN AMRO koos onze locatie uit net omdat we goed gelegen zijn bij de ring op- en afrit van ring en daarom dus makkelijk te bereiken zijn voor hun Nederlandse personeelsleden.

Bekijk deze case
dock3-euroports1

Euroports

Thema: Personeelsfeest
Zaal: Main Room & Transit Zone
Aantal personen: 200

Naar jaarlijkse traditie organiseerde Euroports hun personeelsfeest op onze locatie DOCK 3!

Bekijk deze case
dock3-telenet6

Telenet

Thema: Personeelsfeest
Zaal: Main Room & Transit Zone
Aantal personen: 600

Het personeelsfeest voor Telenet was dit jaar wederom een groot succes!

Bekijk deze case
dock3-portofantwerp7

Port of Antwerp

Thema: Personeelsfeest
Zaal: Main Room, Transit Zone, Fusia & Aura
Aantal personen: 800

Op 11 januari dompelde DOCK 3 zich onder in het thema ‘Rood’ voor het personeelsfeest van Port of Antwerp.

Bekijk deze case
dock3-growthconference

Growth Conference

Thema: Seminar
Zaal: Transit Zone, Aura & Fusia
Aantal personen: 250

The Growth Conference, een seminarie waar groei en marketing centraal stonden.

Bekijk deze case
dock3-bmw-group-benelux

BMW Group Benelux

Thema: Evenement
Zaal: Main Room & Transit Zone
Aantal personen: 300

50.000 verkochte auto’s voor BMW Group Benelux! Dat kon niet zomaar voorbijgaan.

Bekijk deze case
feestzaal antwerpen

Fracarita

Thema: Personeelsfeest
Zaal: Gehele locatie
Aantal personen: 570

Vanaf 2017 koos Fracarita / Mulitversum DOCK 3 als locatie voor hun jaarlijkse personeelsfeest.

Bekijk deze case
dock3-MSC6

MCS

Thema: Personeelsfeest
Zaal: Main Room & Transit Zone
Aantal personen: 320

Het personeelsfeest van MSC hebben wij voor de vijfde keer mogen organiseren.

Bekijk deze case
dock3-disney

Disney

Thema: Seminar
Zaal: Main Room, Transit Zone & Salle Cinq
Aantal personen: 100

Disney viert 25e verjaardag bij Dock 3 en zelfs Mickey Mouse kwam langs!

Bekijk deze case
dock3-aquafin

Aquafin NV

Thema: Personeelsfeest
Zaal: Main Room, Transit Zone, Fusia & Aura
Aantal personen: 850

Aquafin NV maakte van hun personeelsfeest een avond om niet snel te vergeten.

Bekijk deze case
dock3-thereference2

The Reference

Thema: Seminar
Zaal: Main Room, Transit Zone, Fusia, Aura & Salle Cinq
Aantal personen: 175

The Reference komt met het ‘More than digital’ concept in één van de unieke locaties van DOCK 3.

Bekijk deze case
dock3-sigma4

Sigma

Thema: Evenement
Zaal: Main Room & Transit Zone
Aantal personen: 200

200 belangrijke klanten van Sigma Coatings werden uitgenodigd in DOCK 3 op hun klantenevent.

Bekijk deze case
dock3-ucare

HR Congres Ucare

Thema: Evenement
Zaal: Main Room, Transit Zone & Salle Cinq
Aantal personen: 280

HR Congres Ucare Ucare zocht een originele locatie alsook een team dat “out of the box” kon denken. Deze synergie vonden zij in DOCK 3 en ons intern eventbureau Jetset Events.

Bekijk deze case
DOCK3-COVESTERO

Covestro Benelux Conference

Thema: Evenement
Zaal: Main Room
Aantal personen: 120

De gasten van Covestro werden op de conference middag ontvangen op onze multifunctionele eventlocatie DOCK 3 voor een lichte broodjeslunch.

Bekijk deze case
Dock3-Aviareps-1

Netwerk Event AVIAREPS

Thema: Evenement
Zaal: Transit Zone, Main Room, Aura & Fusia
Aantal personen: 165

AVIAREPS had het evenementenbureau Eventsfactory aangesteld voor het zoeken van een ideale locatie in Antwerpen.

Bekijk deze case
Dock3-Telenet

Telenet

Thema: Personeelsfeest
Zaal: Main Room, Fusia, Aura & Transit Zone
Aantal personen: 280

Het thema van het jaarlijks personeelsfeest van Telenet was dit jaar ‘Glow in the dark’.

Bekijk deze case
Dock3-BNP3

BNP Paribas Fortis

Thema: Personeelsfeest
Zaal: Gehele locatie
Aantal personen: 800

Voor de 800 gasten van BNP Paribas Fortis zorgden we ervoor dat alle ruimtes van DOCK 3 volledig eventklaar waren. Het walking dinner werd geserveerd waardoor de bezoekers zich makkelijk konden verplaatsen zonder iets te missen.

Bekijk deze case
Dock3-KevinMurphy8

Modeshow Kevin Murphy

Thema: Modeshow
Zaal: Gehele locatie
Aantal personen: 400

Kevin Murphy had onze locatie uitgekozen voor zijn modeshow onder andere door de verschillende mogelijkheden met onze zalen, als ook door de centrale ligging en de riante parkeermogelijkheden.

Bekijk deze case
Dock3-Thoas5

Thoas

Thema: Seminar
Zaal: Gehele locatie
Aantal personen: 200

Op 27 september 2016 zagen we een sterk staaltje in B2B-eventorganisatie op locatie DOCK 3. THOAS nodigde 200 personen uit die genoten in verschillende ruimtes van presentaties afgewisseld met een uitgebreid ontbijt en lunch.

Bekijk deze case
Dock3-CocaCola1

Coca Cola

Thema: Personeelsfeest
Zaal: Transit Zone, Aura, Main Room & Fusia
Aantal personen: 600

600 personeelsleden van Coca Cola checkten in aan de balie en werden door de transitzone naar de Main Room geleid richting receptie.

Bekijk deze case
Dock3-Swarovski1

Swarovski Retailer Days Event

Thema: Productvoorstelling
Zaal: Gehele locatie
Aantal personen: 100

Swarovski zocht een locatie voor de voorstelling van hun nieuwe revolutionaire collectie voor het komende seizoen. 2 dagen werden alle retailklanten van de Benelux uitgenodigd om te bekijken.

Bekijk deze case
Dock3-Goodyear5

Kick Off Meeting GOODYEAR 2016

Thema: Evenement
Zaal: Fusia, Main Room & Salle Cinq
Aantal personen: 120

Ons intern organisatie bureau JETSET Events kreeg de opdracht van Goodyear om de volledige productie te leiden voor hun eerste event van 2016.

Bekijk deze case

Wat anderen zeggen

vulpia

Cathérine Perard
Vulpia - HR Project Manager

DOCK 3 heeft een zeer sterk team, dat werkt als een hechte vriendengroep en een geoliede machine. Iedereen is supervriendelijk, van de event coördinator tot de chef kok, barmedewerkers,… Je voelt dat iedereen er met plezier aan het werken is, en dat is bevorderlijk voor de sfeer op zo een event.
aquafin

Nathalie Smagge
Aquafin - Marketing Manager

Ons personeelsfeest was een echt succes, professionele begeleiding, tot in de puntjes verzorgd! Ik ben fan.
euroports

Diana Schaaders
Euroports Belgium - Executive Assistant

De succesformule voor een geslaagd personeelsevent? Simpel … samenwerken met het enthousiaste team van DOCK 3! Dat deze ploeg veel ervaring in huis heeft, dat merk je meteen. Van het begin tot het einde loopt ‘alles op rolletjes’. Het team denkt steeds mee met de klant. Handig en vooral weinig zorgen tijdens de voorbereidingen van een personeelsevent!
msc

Anita Wendrickx
MSC BELGIUM NV - Marketing supervisor – Management assistant

Fantastische centraal gelegen locatie met meedenkende creatieve uitbater – biedt enorm veel mogelijkheden voor ieder evenement/gelegenheid – voorzien van de nieuwste technologieën – sfeervol interieur met uitmuntende service en bediening. Voor zowel ons personeelsfeest als seated/walking diner geven wij een topscore!
sigma

Nancy Grosemans
PPG Coatings / Sigma Coatings - Sales Support

De belofte op jullie website klopt! De gewenste stijl, setting & combinatie ruimtes, ondersteuning evenementorganisatie & uitvoering ism ons eventbureau Way 2 events was een professionele, flexibele aanpak. Door de multifunctionele ruimtes konden wij in een snel tempo de ruimte ombouwen van theater naar walking dinner!
bnp

Britt Van Mechelen
BNP Paribas Fortis NV - Regional Events & Communication Manager

Een ongedwongen sfeer, een super locatie, piekfijne bediening, … Ons event werd door Jimmy en zijn team tot in de kleinste details uitgewerkt. Een team dat met kennis van zaken er een geslaagd event van maakt. Niets is teveel voor hen! Kortom, DOCK 3 is “The place to be” als je een TOP event wil organiseren…
startpeople

Sonja Gilissen
STARTPEOPLE BV - Marketing Officer

Vanaf het eerste contact voel je dat er mee nagedacht wordt over uw project en tot op de laatste minuut wordt elk detail verzorgd en de nodige flexibiliteit aan de dag gelegd. Onze 400 medewerkers waren van de eerste tot de laatste laaiend enthousiast over de locatie, die meteen uitnodigt tot feesten en over de organisatie.
DOCK 3 review honda

Leen Goossens
HONDA Europe - Event & Sales coördinator

Wij hebben het geluk mogen hebben om samen met DOCK 3 al enkele events samen te kunnen doen! Een super team met stuk voor stuk bekwame mensen, ongelofelijk originele ideeën, en realisaties waar de mensen maanden later nog over praten! Wij twijfelen geen seconde om onze partner in te schakelen als we een event organiseren.