E-mail contact@dock3.be Phone +32 3 295 54 65 Facebook Facebook Facebook
Offerte
Offerte E-mail Phone

22 september 2023

DOCK3 LANCEERT ‘EXTRAVAGANZA’, EEN CRAZY CONCEPT VOOR BEDRIJFSFEESTEN

Zoekt u een verrassend concept voor het komende eindejaarsfeest met het bedrijf? Wilt u uw klanten, relaties of personeel een uniek en waanzinnig feestje laten beleven?

Lees meer
Actielijst evenement

15 december 2019

Het opstellen van een actielijst voor een evenement

Bent u van plan om een evenement te organiseren? Er zijn talloze reden waarom u kunt besluiten om een evenement te organiseren. Een evenement is altijd een goed idee, mits de organisatie goed verloopt.

Lees meer
DOCK 3 - Events hosten

04 december 2019

Een aantal handige tips voor het organiseren van events

Kies een geschikte locatie, dat is de belangrijkste tip die we u bij DOCK 3 kunnen geven. De locatie heeft namelijk veel invloed op het event. Toch is het kiezen van een geschikte evenementenlocatie niet altijd even eenvoudig.

Lees meer
thema personeelsfeest

21 november 2019

Een fantastisch thema personeelsfeest

Heeft u een reden om een personeelsfeest te organiseren? Eigenlijk is er altijd wel een goede reden om een feest te organiseren voor het personeel. Dit is immers een uitstekende vorm van teambuilding. Lees meer.

Lees meer
bedrijfsfeest-laten-organiseren

11 november 2019

Een bedrijfsfeest laten organiseren?

Wilt u een bedrijfsfeest laten organiseren waar personeel het nog lang over zal hebben? In dit geval is het belangrijk dat u voor de juiste locatie kiest. De ruimte waarin u het feest houdt, is bepalend voor de sfeer. Over de feestzaal hoeft u zich in ieder geval geen moment zorgen te maken als u voor DOCK 3 kiest.

Lees meer
event organiseren kosten

30 oktober 2019

Wat kan een event organiseren kosten?

Wilt u een prachtig event organiseren en bent u op zoek naar de meest geschikte locatie hiervoor? Wilt u er zeker van zijn dat uw gasten een prachtige tijd beleven? In dit geval bent u bij ons aan het juiste adres. Benieuwd naar wat een event organiseren zal kosten? Ontdek hier hier.

Lees meer
origineel bedrijfsfeest

30 september 2019

Het organiseren van een origineel bedrijfsfeest

Wilt u een prachtig event organiseren en bent u op zoek naar de meest geschikte locatie hiervoor? DOCK 3 is een grote evenementenlocatie met verschillende ruimtes. Dankzij onze ligging nabij Antwerpen is DOCK 3 goed te bereiken en een geschikte locatie voor vrijwel ieder soort zakelijk evenement. Lees hier waarom!

Lees meer

02 september 2019

Leuke ideeën voor het organiseren van een evenement

Er is genoeg te regelen voor een evenement. Hoeveel mensen komen er, wanneer wordt het gehouden, wie komen er... Met de invulling van uw evenement willen we graag een handje helpen. In dit artikel zetten we een paar leuke ideeën voor uw evenement op een rijtje!

Lees meer

16 augustus 2019

Seminar organiseren? Gebruik deze checklist!

Steeds meer mensen bezoeken een seminar. Voor het organiseren van een seminar zijn veel punten die geregeld moeten en precies dáárom hebben wij een checklist samengesteld voor het organiseren van seminars.

Lees meer

26 juli 2019

Tien tips voor het organiseren van een Walking dinner

Steeds meer bedrijven kiezen ervoor, een Walking dinner! Een Walking dinner is voor het leggen van contacten een échte aanrader. Met de tien tips in dit artikel verloopt de gehele organisatie vlekkeloos.

Lees meer

05 juli 2019

Tips voor een geslaagd productlancering evenement

Een nieuwe productlancering is altijd spannend en daarom geven wij je graag tips voor een geslaagd productlancering evenement. Een evenement is namelijk een perfecte manier om een nieuw product te lanceren. Je wilt een vliegende start maken en een goed event kan hiervoor zorgen.

Lees meer

15 juni 2019

Hoe een video van je evenement je evenement nog beter maakt

Een video van je evenement laten maken, is iets waar lang niet iedereen aan denkt. Dat is een gemiste kans, want het kan zeer waardevol zijn om je evenement vast te laten leggen. Voor mensen die het evenement hebben bezocht, voor mensen die erbij hadden willen zijn, maar verhinderd waren, én voor mensen die twijfelden en uiteindelijk toch besloten om niet te komen.

Lees meer

22 mei 2019

Social adverteren voor evenementen: een uitstekende beslissing

Steeds meer bedrijven, organisaties en event organisatoren ontdekken de kracht van social advertising. Daarmee zijn evenementen wel een van de laatste sectoren die hiermee aan de slag gaan.

Lees meer

08 mei 2019

Inspiratie voor creatieve ideeën voor een zakelijk evenement

Inspiratie voor creatieve ideeën voor een zakelijk evenement zijn voor jou waarschijnlijk altijd wel welkom. De kern van evenementen organiseren, blijft altijd gelijk: uiteindelijk komt het er vrijwel altijd op neer dat je meer sales wilt genereren of je business een boost wilt geven.

Lees meer

20 april 2019

Evenement beleving: zo zorg je ervoor dat mensen zich vermaken

Wat de aard van je evenement ook is, alles draait om evenement beleving. Met een goede evenement beleving maak je mensen tot ambassadeurs van je evenement. Zij zullen willen delen wat ze op je event gehoord, gezien of geleerd hebben. Een slechte evenement beleving kan daarentegen funest zijn voor het succes van je event.

Lees meer

06 april 2019

Eventmarketing: steeds belangrijker voor een succesvol event

Een succesvol evenement wordt door veel meer bepaald dan alleen het programma, de locatie of de aankleding en met goede eventmarketing zie je niets meer over het hoofd.

Lees meer

25 maart 2019

Zo laat je jouw merk op effectieve wijze terugkomen in je event

Wanneer je een event organiseert, doe je dit natuurlijk (deels) om jouw naam en bedrijf weer on top of mind te krijgen bij belangrijke relaties en klanten. Ook wanneer er prospects aanwezig zijn, wil je goed zichtbaar zijn en opvallen.

Lees meer
personeelsfeest ideeën

05 maart 2019

Zo organiseer je een succesvol personeel event anno 2019

Een personeel event organiseren was vroeger vrij eenvoudig. Het ging vooral om een plezierig uitje met het hele team of het hele bedrijf. Gaandeweg werden dit soort evenementen steeds gewichtiger.

Lees meer

16 februari 2019

Wat zijn de B2B Event Trends voor 2019 om rekening mee te houden?

De business to business event sector blijft innoveren, en de B2B Event Trends voor 2019 reflecteren dit. Natuurlijk blijven de doelen gelijk: met een business to business event wil je nieuwe klanten aan je binden en de relatie met bestaande klanten onderhouden of verbeteren.

Lees meer

25 januari 2019

Ideeën en tips voor een themafeest

Een goed feest begint natuurlijk met een leuk thema. Voordat je kan nadenken over de aankleding, de locatie en de mensen die je uitnodigt, moet je dan ook eerst je thema vaststellen. Het beste kun je iets kiezen dat goed bij jou past, en ook bij de mensen die je wil uitnodigen.

Lees meer

15 januari 2019

Een congres organiseren op een mooie eventlocatie

Een congres organiseren is niet gemakkelijk: er komt van alles bij kijken. Het is dus van goed belang dat je goed nadenkt over wat er allemaal moet gebeuren, en dat je het congres goed voorbereidt. Daarom hebben wij hier op een overzichtelijke manier alle informatie verzameld die je nodig hebt.

Lees meer

24 december 2018

Een event planner inschakelen: een verstandige keuze

Wie wel eens een evenement heeft georganiseerd, of heeft bijgedragen aan de organisatie hiervan, weet hoe intensief dit kan zijn. Terwijl gasten zich vermaken, hebben zij geen idee van wat er op dat moment allemaal gebeurt om het evenement mogelijk te maken en in goede banen te leiden. Bij ons is jouw evenement in goede handen.

Lees meer

12 december 2018

Dé specialist voor evenementen entertainment

Bij het organiseren van evenementen komt ontzettend veel kijken. Het entertainment voor evenementen is een van die deelgebieden waarop ervaring en expertise handig van pas komen. De kans is groot dat je die ervaring en expertise niet zelf in huis hebt.

Lees meer

21 november 2018

Met behulp van deze tips zorg je voor geslaagde teambuilding activiteiten

Teambuilding activiteiten: de een wordt er direct enthousiast van, de ander gruwelt van het idee. Dat laatste heeft vaak te maken met de organisatie van zo’n activiteit. Want wat moet je organiseren? Waar wordt het hele team enthousiast van? Maar wat zijn nu goede teambuilding activiteiten?

Lees meer
event trends

14 november 2018

Vier goede redenen om evenementen catering in te schakelen

Een evenement is geslaagd wanneer bezoekers het naar hun zin hebben gehad. Belangrijke ingrediënten zijn: de juiste sfeer, een levendige groep mensen, een interessant programma en natuurlijk goed eten en drinken. Om dit laatste hoef jij je sowieso geen zorgen te maken wanneer je evenementen catering van DOCK 3 inschakelt.

Lees meer

20 oktober 2018

Zo stel je de perfecte gastenlijst voor je evenement op

Een gastenlijst voor je evenement opstellen is ontzettend belangrijk. Zonder gastenlijst is de kans namelijk groot dat je die ene relatie vergeet uit te nodigen die net van plan was klant van je te worden. Wij van DOCK 3 leggen je graag uit waar je rekening mee moet houden zodat je niemand vergeet.

Lees meer

17 oktober 2018

Waarom een Virtual Tour je evenement succesvol maakt

Een Virtual Tour voor je evenement, je hoort er steeds vaker over maar wat is dat eigenlijk? Virtual Tours helpen je onder andere om de ideale locatie voor je bedrijfsevent te vinden. Maar er is meer. Ook tijdens en na je evenement kunnen Virtual Tours het verschil maken. Bij DOCK 3 hebben we hier veel ervaring mee.

Lees meer

10 september 2018

Een succesvol seminar organiseren doe je zo

Ga je binnenkort een seminar organiseren en wil je hierin verzekerd zijn van succes? DOCK 3 helpt je graag met nuttige tips en adviezen. Om je een eind op weg te helpen hebben we hier een checklist met de 7 belangrijkste stappen voor je op een rijtje gezet.

Lees meer
Dock3-CocaCola1

01 september 2018

Zo creëer je een draaiboek voor ieder evenement

Een draaiboek is essentieel om je evenement te laten slagen. Waarom? Zonder draaiboek vergeet je de details die nu net het verschil maken tussen wel of geen succes. Waar je allemaal rekening mee moet houden? We leggen het hier stap voor stap voor je uit.

Lees meer

16 augustus 2018

Zo geef je gegarandeerd een origineel personeelsfeest

Wil je een origineel personeelsfeest geven? We helpen je graag om een weergaloos personeelsfeest te geven waarbij iedereen zich prettig voelt. Daarom hebben we hier 5 originele ideeën voor een onvergetelijk personeelsfeest voor je op een rijtje gezet. Ga je met ons mee?

Lees meer

03 augustus 2018

Ontdek de vele voordelen van een netwerkbijeenkomst

Netwerken is ontzettend belangrijk. Juist door het onderhouden en uitbreiden van je zakelijke relaties kun je nieuwe leads binnenhalen. Dit is de reden waarom veel ondernemers te vinden zijn op netwerkbijeenkomsten en natuurlijk waarom ze deze bijeenkomsten zelf organiseren.

Lees meer

25 juli 2018

5 tips om een wervelende modeshow te organiseren

Bij een show organiseren komt ontzettend veel kijken. Denk bijvoorbeeld alleen al aan het vinden van de geschikte locatie. Wij hebben 5 tips voor je in een checklist gezet waarmee je verzekerd bent van een gestructureerde aanpak van de organisatie.

Lees meer

07 juli 2018

Hoe jij ook een succesvol klantevent kunt organiseren

Moet je een klantevent organiseren maar heb je geen idee hoe je dit aan moet pakken? Geen zorgen. Wij helpen je hier graag op weg met een paar handige tips waarmee ook jouw klantevent een groot succes wordt.

Lees meer

20 juni 2018

Zo organiseer je een productlancering op een externe locatie

Het organiseren van een productlancering op een externe locatie wordt vaak als stressvol en veel werk gezien. Dat terwijl een productlancering vaak een belangrijk evenement is. Met deze tips kan je jouw productlancering op een externe locatie succesvol laten verlopen.

Lees meer

09 juni 2018

Antwerpen: dé locatie om evenementen te organiseren Antwerpen

Antwerpen is een gezellige, bruisende stad en een perfecte stad om zakelijke evenementen te organiseren. In deze blog vertellen wij je waarom Antwerpen een geschikte stad is om jouw zakelijke evenementen te organiseren.

Lees meer

22 mei 2018

Dé tips om jouw medewerkers tevreden te houden

Tevreden medewerkers zijn de motor voor een goed lopende organisatie. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw medewerkers tevreden blijven? Dit zijn dé 6 tips om de tevredenheid in jouw organisatie hoog te verbeteren.

Lees meer

11 mei 2018

Walkingdinner, wat is het eigenlijk?

Een walkingdinner is een leuke en originele manier om uit eten te gaan. Normaal diner je op een vaste plek met een vast menu. Daar geeft een walkingdinner een twist aan. Door middel van een lopend buffet, zonder vaste plaatsen maak je kennis met verschillende onderdelen van een menu.

Lees meer
origineel bedrijfsfeest

07 december 2017

Tevreden klanten zijn goud waard

Tevreden klanten zijn de motor van elk bedrijf. Ze zorgen niet alleen voor omzet maar zijn ook bepalend voor het imago en reputatie van uw bedrijf. DOCK 3 geeft 3 tips

Lees meer

20 november 2017

7 eigenschappen van een top event manager

Wat zijn de skills die een goede eventplanner nodig heeft? Vaak wordt er gedacht dat het gemakkelijk is om met de juiste tools voor planning management en marketing een evenement te plannen. Natuurlijk komt er meer bij kijken.

Lees meer

09 november 2017

5 obstakels waardoor projecten en events vaak mislukken

Gebrek aan tijd of een slechte planning leiden vaak tot problemen tijdens events. Maar zelfs al staat alles mooi op papier en heeft u een waterdichte planning, dan kan het wel eens mislopen. Volgens lifestyle mentor David B. Bohl zijn er 5 terugkerende obstakels.

Lees meer

29 september 2017

De meest belangrijke onderdelen bij het zoeken naar een eventlocatie

Het vinden van dé geschikte locatie kan een grote uitdaging zijn. Er is vaak een waslijst aan punten waar de locatie aan moet voldoen, zoals hoe gemakkelijk het is om de locatie te bereiken. DOCK 3 geeft vijf onderdelen die belangrijk zijn bij het vinden van een geschikte locatie.

Lees meer

01 september 2017

3 tips om fouten te vermijden wanneer u een event organiseert.

Een Event Planner moet elke actie die wordt ondernomen bij het plannen van een event volledig kunnen argumenteren, begrijpen en analyseren. Hier een aantal fouten.

Lees meer

31 mei 2017

Hoe organiseer ik een succesvol event - Deel 1

Een evenement organiseren is complexer dan op het eerste oog lijkt. Er zijn heel wat zaken om rekening mee te houden. In onze blogserie van 'Hoe organiseer ik een succesvol event' geeft DOCK 3 verschillende tips om succesvol een evenement te organiseren.

Lees meer
origineel bedrijfsfeest

20 maart 2017

3 personeelsfeest ideeën voor een origineel en geslaagd personeelfeest Antwerpen

Staat het jaarlijkse personeelsfeest op de planning of heeft uw bedrijf iets te vieren? Het is tijd om feestelijk uit te pakken en uw personeel op een geslaagde dag of avond te trakteren. Hierbij onze top 3 personeelsfeest deeën voor een origineel en geslaagd personeelsfeest in regio Antwerpen.

Lees meer
feestzaal antwerpen

06 maart 2017

Zo geeft u een zakelijk evenement een interessante invulling – 5 tips

Als bedrijf kunt u verschillende motieven hebben een zakelijk evenement te organiseren. Wellicht is het een manier om de band tussen werknemers en management te versterken of creativiteit te stimuleren. Hierbij onze 5 tips voor een zakelijk evenement.

Lees meer

27 februari 2017

Zo kiest u de juiste feestzaal in regio Antwerpen – 6 tips

Het kiezen van een geschikte feestzaal in provincie Antwerpen kan een uitdaging zijn. U wilt dat uw feestzaal goed te bereiken is voor uw gasten en dat de zaal u de mogelijkheden biedt die u nodig heeft. Hierbij onze 6 tips voor een feestzaal in Antwerpen.

Lees meer

20 februari 2017

Zo organiseert u een geslaagd Evenement – 6 tips

Om een groot of zakelijk evenement te organiseren dienen de nodige voorbereidingen getroffen te worden. Voorbereidingen die vaak al maanden voorafgaand aan het evenement beginnen. Op de dag zelf dient alles volgens planning te verlopen en professioneel uitvoerend personeel is dan ook van belang.

Lees meer

17 november 2016

Personeels event call centers Telenet

Telenet nodigde alle medewerkers van de call centers uit voor een jaarlijkse traditie: The ACE Awards! Na het inchecken in onze inkomruimte werden de gasten doorheen de transitzone gebracht. Deze zone verbindt mooi alle ruimtes van de locatie.

Lees meer

10 november 2016

YUKI’S ‘Employee of the Year’ awards in DOCK 3

Toen Jetset Events van YUKI de opdracht kreeg om een gala-avond met uitreiking van de ‘Employee of the Year’ awards te organiseren, stond één zaak meteen vast: ze wilden het absoluut laten plaatsvinden in DOCK 3, niet in het minst omdat er flink wat gasten uit Nederland werden verwacht.

Lees meer
DOCK3-COVESTERO

08 november 2016

DOCK 3 presenteert zijn nieuwe brochure

DOCK 3 heeft een nieuwe digitale brochure opgemaakt met nog meer beeldmateriaal en info zodat we onze klanten en prospecten nog beter kunnen informeren.

Lees meer

21 september 2016

Inventus Group bundelt bekende namen tot sterk geheel

Onlangs werd Inventus Group boven de doopvont gehouden. De boreling legt de lat hoog om één van de nieuwe grote spelers in de Belgische evenementensector te worden. ‘Nieuw’ is hier eerder een relatief begrip aangezien de groep bekende namen uit de sector bundelt tot één sterk geheel, m.n. Jetset Events, DOCK 3, AEC en Inventus Catering.

Lees meer

19 september 2016

RHENUS Logistics personeelsfeest 2016 in DOCK 3

Rhenus Logistisch koos er voor de 3de maal voor om hun personeelsfeest te laten organiseren door het intern organisatiebureau Jetset Events. Dit jaar kozen ze de nieuwe locatie DOCK 3.

Lees meer

07 juli 2016

Swarovski retailer days event in Dock 3

Swarovski zocht voor haar Swarovski retailer days een locatie voor de voorstelling van hun nieuwe revolutionaire collectie voor het komende seizoen. Alle retailklanten van de Benelux werden uitgenodigd om de collectie in DOCK 3 te bekijken en dit over een periode van twee dagen.

Lees meer

12 mei 2016

AEC en Inventus Group slaan de handen in elkaar

Antwerpen heeft er binnenkort een troef bij inzake eventlocaties. Serge Gestels, eigenaar van AEC en Jimmy Faes, partner van Inventus Group kondigen immers een joint venture tussen beide bedrijven aan.

Lees meer

29 april 2016

Nagelmackers premium investor meeting 2016

DOCK 3, in samenwerking met JETSET EVENTS, mocht vorige week NAGELMACKERS en zijn gasten uitnodigen op locatie voor de Premium Investor Meeting van 2016.

Lees meer

19 april 2016

Eventus Catering, een nieuwe speler bij Inventus Group!

Samen met DOCK 3, onze evenementenlocatie in Antwerpen en Jetset Events, een ervaren event organisatie bureau maakt ook nu Eventus Catering deel uit van Inventus Group. We hebben er een nieuwe, passionele partner bij met jarenlange ervaring in de evenementen- en catering wereld.

Lees meer

29 maart 2016

Modeshow Kevin Murphy - DOCK 3

Kevin Murphy had onze locatie uitgekozen voor zijn modeshow in Antwerpen gezien de verschillende mogelijkheden met onze zalen, alsook voor de centrale ligging en de enorme parkeermogelijkheden.

Lees meer

09 februari 2016

Kick off 2016 USG People

Voor het vierde jaar op rij mocht JETSET Events de kick off van USG organiseren. DOCK 3 met de nieuwe zaal leende zich uitermate voor dit event.

Lees meer

05 februari 2016

Event center DOCK 3 creëert een gloednieuwe zaal op de locatie

2016 is nog maar enkele weken oud, maar toch kan DOCK 3 meteen al van een succesvolle start van het nieuwe jaar spreken. Het Antwerpse Event Center DOCK 3 vatte het nieuwe jaar aan met een heuse primeur in de vorm van een gloednieuwe zaal.

Lees meer

01 februari 2016

DOCK 3 heeft zijn start voor 2016 niet gemist!

2016 is nog maar enkele weken oud, maar toch kan DOCK 3 meteen al van een succesvolle start van het nieuwe jaar spreken. En er is nog meer goed nieuws: “We hebben op onze locatie ook een nieuwe zaal gecreëerd”. Het Antwerpse Event Center DOCK 3 vatte het nieuwe jaar aan met een heuse primeur in de vorm van een gloednieuwe zaal.

Lees meer

15 december 2015

Keuze van DOCK 3 voor B2B-events werpt zijn vruchten af

De afgelopen maanden vonden heel wat gerenommeerde bedrijven de weg naar het multifunctionele gebouw van DOCK 3 en ook de komende maanden staan heel wat events op de planning.

Lees meer

23 november 2015

Kick-off meeting van DEVELOP by Konica Minolta

DEVELOP by Konica Minolta nodigde eind oktober haar Belgische dealers uit voor een kick-off meeting in de gebouwen van DOCK 3. De gasten namen er deel aan verschillende workshops en luisterden geboeid naar een presentatie van trendwatcher Herman Konings.

Lees meer

Wat anderen zeggen

vulpia

Cathérine Perard
Vulpia - HR Project Manager

DOCK 3 heeft een zeer sterk team, dat werkt als een hechte vriendengroep en een geoliede machine. Iedereen is supervriendelijk, van de event coördinator tot de chef kok, barmedewerkers,… Je voelt dat iedereen er met plezier aan het werken is, en dat is bevorderlijk voor de sfeer op zo een event.
aquafin

Nathalie Smagge
Aquafin - Marketing Manager

Ons personeelsfeest was een echt succes, professionele begeleiding, tot in de puntjes verzorgd! Ik ben fan.
euroports

Diana Schaaders
Euroports Belgium - Executive Assistant

De succesformule voor een geslaagd personeelsevent? Simpel … samenwerken met het enthousiaste team van DOCK 3! Dat deze ploeg veel ervaring in huis heeft, dat merk je meteen. Van het begin tot het einde loopt ‘alles op rolletjes’. Het team denkt steeds mee met de klant. Handig en vooral weinig zorgen tijdens de voorbereidingen van een personeelsevent!
msc

Anita Wendrickx
MSC BELGIUM NV - Marketing supervisor – Management assistant

Fantastische centraal gelegen locatie met meedenkende creatieve uitbater – biedt enorm veel mogelijkheden voor ieder evenement/gelegenheid – voorzien van de nieuwste technologieën – sfeervol interieur met uitmuntende service en bediening. Voor zowel ons personeelsfeest als seated/walking diner geven wij een topscore!
sigma

Nancy Grosemans
PPG Coatings / Sigma Coatings - Sales Support

De belofte op jullie website klopt! De gewenste stijl, setting & combinatie ruimtes, ondersteuning evenementorganisatie & uitvoering ism ons eventbureau Way 2 events was een professionele, flexibele aanpak. Door de multifunctionele ruimtes konden wij in een snel tempo de ruimte ombouwen van theater naar walking dinner!
bnp

Britt Van Mechelen
BNP Paribas Fortis NV - Regional Events & Communication Manager

Een ongedwongen sfeer, een super locatie, piekfijne bediening, … Ons event werd door Jimmy en zijn team tot in de kleinste details uitgewerkt. Een team dat met kennis van zaken er een geslaagd event van maakt. Niets is teveel voor hen! Kortom, DOCK 3 is “The place to be” als je een TOP event wil organiseren…
startpeople

Sonja Gilissen
STARTPEOPLE BV - Marketing Officer

Vanaf het eerste contact voel je dat er mee nagedacht wordt over uw project en tot op de laatste minuut wordt elk detail verzorgd en de nodige flexibiliteit aan de dag gelegd. Onze 400 medewerkers waren van de eerste tot de laatste laaiend enthousiast over de locatie, die meteen uitnodigt tot feesten en over de organisatie.
DOCK 3 review honda

Leen Goossens
HONDA Europe - Event & Sales coördinator

Wij hebben het geluk mogen hebben om samen met DOCK 3 al enkele events samen te kunnen doen! Een super team met stuk voor stuk bekwame mensen, ongelofelijk originele ideeën, en realisaties waar de mensen maanden later nog over praten! Wij twijfelen geen seconde om onze partner in te schakelen als we een event organiseren.